MarcusElving: Iofs 2 sidor av att ni åkte på däng mot HV. Kanske är ni lite knäckta eller så är ni revanschsugna.. å ena sidan är det likadant för oss.. Så glöm jag sa det där=)
Inlägg: 1132351
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Yellowcard: Hehe ja, hade vi vunnit i Jönköping så hade vi varit klara för slutspel och haft mindre att spela för imorgon. Det hade nog gynnat er!