Snoop: Same here. Men nu kör vi!
Inlägg: 1132778
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
jonmannen: ja ja hoppas så himla mycket på att vi gör en kanonmatch nu och tar 3 poäng, fan va man kan sova lugnt sen isf.
KOM IGEN TIMRÅ !!!! (L)
KOM IGEN TIMRÅ !!!! (L)