Inlägg: 1132779
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Snoop: Det är liksom inte så mycket att fundera på just nu, det här med bra hemmalag - uselt bortalag, nu är det slutspelsbiljetten som gäller i omgång 54 och då ska sånt inte spela någon roll.
KOM IGEN TIMRÅ !!!! (L)