RTS: tyckte du robin var dålig igår ? .jag tyckte han gjorde en kanon match . hoppas han är lika bra i slutspelet som han var i fjol
Inlägg: 1133584
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1
superfalle: Håller med dig om att han var bra i Slutspelet. Men det är allt jag kan hålla med om.
Sv: Kvartsfinal 1
superfalle: RJ är alltså "bra" förutom hans klantutvisning som inleder Brynäs vändning. Andra backar brukar ju kunna ha en avgörande effekt på matchens utgång i positiv bemärkelse. Det har nog aldrig RJ haft. Gör nu inte misstaget att förlänga med killen bara för att det är "tryggt".