superfalle: RJ är alltså "bra" förutom hans klantutvisning som inleder Brynäs vändning. Andra backar brukar ju kunna ha en avgörande effekt på matchens utgång i positiv bemärkelse. Det har nog aldrig RJ haft. Gör nu inte misstaget att förlänga med killen bara för att det är "tryggt".
Inlägg: 1133590
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1
RocknRolf2 och RTS: Nu när ni ändå är igång så undrar jag hur ni bedömer Sebbes "insats" igår?
Sv: Kvartsfinal 1
RocknRolf2: nä han är för ojämn . men han var bra i går . och igår gjorde han flera bra grejer som hade kunnat vara av avgörande effekt på matchen .