1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614840 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133605

Sv: Apropå nånting...
Efterlysning! Är det någon som har koll om låten "Timrå Razorheads" (låten de alltid spelar innan matchstart, "Örnen har landat publiken på spänn, redo för den stora drabbningen...") lanerades säsongen då man gick upp i ES 00/01? Tacksam om ni svarar via mejl :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Om en knapp timme inleds avgörandet i allsvenskan. Vilket lag lägger rabarber på den sista play off-platsen - Malmö eller Troja? Tyvärr lutar det åt det senare laget, då jag utgår ifrån att T/L sopar hemmabanan med ett Sundsvall som dalat betänkligt efter nyår. Samtidigt har MIF svårast tänkbara motstånd på bortaplan i dess verkliga "boogey team" på senare år - Leksand. En poäng och bättre målskillnad till trots, denna uppgift lär bli MIF övermäktig. Men, mot alla odds, får man sätta sitt hopp till att Bobcats ger Casselståhl & Co en hjälpande hand. Sedan finns det ju potientiella matchvinnare i MIF, inte minst Calle Söderberg, om nu Leksand mot förmodan skulle stå och halvsova. Så där, då har man "neggat" så det räcker - om än med viss reservation...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.