Sebbes insats var Obra. Men han lär sig något varje match och tar inte samma TYP av utv som en viss back "som många tyckte var fantastisk igår" gjorde för 150:ionde gången i rad. Och där vid denna utv tappade Tik matchen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sebbes insats var Obra. Men han lär sig något varje match och tar inte samma TYP av utv som en viss back "som många tyckte var fantastisk igår" gjorde för 150:ionde gången i rad.
Och där vid denna utv tappade Tik matchen.