RocknRolf2 och RTS: Nu när ni ändå är igång så undrar jag hur ni bedömer Sebbes "insats" igår?
Inlägg: 1133609
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 1
Ambroo: Ändå är igång?
Sebbes insats var Obra. Men han lär sig något varje match och tar inte samma TYP av utv som en viss back "som många tyckte var fantastisk igår" gjorde för 150:ionde gången i rad.
Och där vid denna utv tappade Tik matchen.
Sebbes insats var Obra. Men han lär sig något varje match och tar inte samma TYP av utv som en viss back "som många tyckte var fantastisk igår" gjorde för 150:ionde gången i rad.
Och där vid denna utv tappade Tik matchen.
Sv: Kvartsfinal 1
Ambroo: lika dålig som han var mot LHC, men där blev han match hjälte så det glömdes bort....