1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1133633

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vinner inte Mif den här matchen mot Leksand så ska dom inte vidare heller!
Spec. inte med tanke på att Leksand saknar halva laget i magsjuka däribland alla bra backar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

Säger du det!? Detta angående leksingarnas magsjuka har jag missat helt. Hur fan ska man hinna med och ha koll på allt förresten? ;) Ja, men då blev ju oddsen genast mer gynnsamma för rödsvart. Å andra sidan är traditionens makt en mäktig fiende, därpå finns alltför många exempel. Bara att hoppas att "Babyhawks" ger fan i allt sånt! Jag gillar skarpt den exemplariska uppryckning dessa svarat för efter att "de överbetalda" mer eller mindre blivit kickade. Synd förresten att man inte kommer att hinna se hela matchen...

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Halva laget var väl en smärre överdrift :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.