Inlägg: 1135345
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
gud: Du snackade om svidande värk. Du verkade tala av egen erfarenhet, utan att ha koll på hur jag kände för laget.
Och bara för att du ska sova lugnt inatt, ja jag såg MODO mot SSK. Snacka om försäsongsträning.
Skiter fullständig hur modo mår..
Jag frågade bara om du hade kollat in någon försäsongträning..