1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1135362

Sv: Kvartsfinal 2009

gud: Du snackade om svidande värk. Du verkade tala av egen erfarenhet, utan att ha koll på hur jag kände för laget.

Och bara för att du ska sova lugnt inatt, ja jag såg MODO mot SSK. Snacka om försäsongsträning.


Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa:

Ditt svidande i hjärtat var ingen fråga..Bara ett konstaterande..

Min egen erfarenhet när det gäller svidande hjärtan i det idrottliga
är nog ganska hög..Men just nu är det inga problem..Njute som fan just nu



Timrå IK i slutspel..Klart suveränt..

Nära till Jönköping...Lite synd att Frölunda inte vågat ta Timrå..

FORZA TIMRÅ IK

Sv: Kvartsfinal 2009
Poffa: Men sluta fjanta runt här och sprida dynga nu! Säsongen är över för lillsyrran modo - kom tillbaka nästa säsong istället. Du bidrar inte med ett skit här just nu, ingen bryr sig om modo överhuvudtaget i dagsläget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.