persson: Så du är helt perfekt? Går på alla hemmamatcher? Åker på alla bortaresor som blir av?
Inlägg: 1135431
Svarskommentarer
Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
Mathias: Perfekt? Nej långt ifrån perfekt, inte så jag menade, tycker bara att i stundande slutspel ska man visa hjärta.
Klart att alla inte vill åka, det är ju upp till var och en , jag har den uppfattningen iallafall, fanser ger allt, liksom spelarna.
Klart att alla inte vill åka, det är ju upp till var och en , jag har den uppfattningen iallafall, fanser ger allt, liksom spelarna.