Inlägg: 1135435
Svarskommentarer
Sv: Nu stormar vi Kinnarp på lördag!
persson: hjärta.
vad är ett hjärta- jag har bara åkt 892 mil hitils i år och inte missat en hemma match.
men inte ser jag att mitt hjärta förändats för det.
vad är ett hjärta- jag har bara åkt 892 mil hitils i år och inte missat en hemma match.
men inte ser jag att mitt hjärta förändats för det.
+ 1
Klart att alla inte vill åka, det är ju upp till var och en , jag har den uppfattningen iallafall, fanser ger allt, liksom spelarna.