Inlägg: 1135822
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Citatet nedan bör man skicka till domarbasen, här säger ju Törnberg att han filmar rakt upp och ned!
"Martin Thörnberg är knappast smickrad.
– Det är klart att man är förvånad, men det är ingenting att bry sig om, säger Thörnberg.
Varför tror du att de tycker så då?
– Alla gnäller på att det filmas så mycket i HV71. Det som skrivs är vad folk ser.
Filmar du aldrig?
– Ärligt talat så har man väl hjälpt till i vissa situationer, men det gör väl alla. Du såg ju mot Frölunda hur viktigt det är med power play."
"Martin Thörnberg är knappast smickrad.
– Det är klart att man är förvånad, men det är ingenting att bry sig om, säger Thörnberg.
Varför tror du att de tycker så då?
– Alla gnäller på att det filmas så mycket i HV71. Det som skrivs är vad folk ser.
Filmar du aldrig?
– Ärligt talat så har man väl hjälpt till i vissa situationer, men det gör väl alla. Du såg ju mot Frölunda hur viktigt det är med power play."
www.expressen.se/sport/ishockey/1.943303/backmans-attack-pa-martin-thornberg
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article3331660.ab
blogg.aftonbladet.se/5/perma/1005830/
fortsättning följer...