Inlägg: 1135854
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Det verkade som Jimmy trampade på några ömma tår igår
om man läser komentarena under hans blogg och här.
Satan vad jag börjar hata smålänningar
om man läser komentarena under hans blogg och här.
Satan vad jag börjar hata smålänningar
"Martin Thörnberg är knappast smickrad.
– Det är klart att man är förvånad, men det är ingenting att bry sig om, säger Thörnberg.
Varför tror du att de tycker så då?
– Alla gnäller på att det filmas så mycket i HV71. Det som skrivs är vad folk ser.
Filmar du aldrig?
– Ärligt talat så har man väl hjälpt till i vissa situationer, men det gör väl alla. Du såg ju mot Frölunda hur viktigt det är med power play."