Tvåtallar: vem fan är den där Finest JKPG?
Inlägg: 1135883
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
andyo: Vi får väl hoppas på avarten som är undantagsfallet. De som svarat i Jimmys blogg lär väl vara 2-3 omogna pjuklarver.
Roligast är den som beskyller Jimmy och alla timråiter att vara cykloper. LOL
Roligast är den som beskyller Jimmy och alla timråiter att vara cykloper. LOL