Inlägg: 1135879
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Klockrent blogginlägg av Jimmy. =)
Finest eller vad han kallar sig blev ju duktigt upprörd och det kan man ju bara tolka på 1 sätt, en riktig pungspark från Jimmys sida. :)
Finest eller vad han kallar sig blev ju duktigt upprörd och det kan man ju bara tolka på 1 sätt, en riktig pungspark från Jimmys sida. :)
om man läser komentarena under hans blogg och här.
Satan vad jag börjar hata smålänningar