Då va Nate borta hela säsongen
Inlägg: 1136394
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Snelhest131: ja skit tråkigt! Är så härligt att se honom gå sist in i omklädningsrummet!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Snelhest131: Ja med tanke på skadan så är det ju inte undra på att man tyckte att han såg lite "loj" ut sista matchen....