Snelhest131: ja skit tråkigt! Är så härligt att se honom gå sist in i omklädningsrummet!!
Inlägg: 1136469
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: ja verkligen, har absolut inget emot ett nytt kontrakt med honom ! :)