JBlom: Fast nu tycker jag de borde vara igång igen, för enligt deras hemsida så vann de i målet mot C Sports.
Inlägg: 1136541
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Nä, nu åker jag ner o kollar på Slutspelshockey.
Jag har käkat losec hela dagen o jag har haft rännsketa pga nervositet.
Jag har verkligen gjort som Sonnenberg säger:
Let´s empty the tanks, Boys!
Fast på mitt sätt! :)
Nu kör vi!
Jag har käkat losec hela dagen o jag har haft rännsketa pga nervositet.
Jag har verkligen gjort som Sonnenberg säger:
Let´s empty the tanks, Boys!
Fast på mitt sätt! :)
Nu kör vi!