nixXz: Dom blev väl hotade om stämning av C Sports...
Inlägg: 1136537
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
JBlom: Fast nu tycker jag de borde vara igång igen, för enligt deras hemsida så vann de i målet mot C Sports.