Inlägg: 1136577
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kerstin_k: kommentar på JimmyH's blogg
"Ni använder alltså ett klipp från NHL för att tagga klacken inför matchen. NHL, ligan i landet utan någon som helst läktarkultur. Fy fan, ni skrämmer mig.
Välkomna till Jönköping lappjävlar så ska ni få en uppvisning."
Vad är det för fel på dom ??
"Ni använder alltså ett klipp från NHL för att tagga klacken inför matchen. NHL, ligan i landet utan någon som helst läktarkultur. Fy fan, ni skrämmer mig.
Välkomna till Jönköping lappjävlar så ska ni få en uppvisning."
Vad är det för fel på dom ??
Kämpa Timrå!