Paddan: Okej, ja då vet jag. Men konstigt att dom sänder NHL matcher fortfarande då.
Inlägg: 1136574
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kom igen nu Timrå! Fräls oss i från ondo! Gudars vad nervös jag är nu!
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!