Tack Backlund TACK
Inlägg: 1136599
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Thörnberg! det är fan helt otroligt hur den jävlen får beträda en hockeyrink!!! FY FAN...nu ska han lämna nästa match på bår!!!!!!!!!