Thörnberg! det är fan helt otroligt hur den jävlen får beträda en hockeyrink!!! FY FAN...nu ska han lämna nästa match på bår!!!!!!!!!
Inlägg: 1136614
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
jonmannen: Tänkte säge det förut, men den spelare man hatar mest i HV är just Thörnberg, Feg som få, och filmar hela jäkla tiden.
Säga vad man vill om Ledin o Jämtin men dom ger o tar. Feg Thörnberg skall köras över.
Säga vad man vill om Ledin o Jämtin men dom ger o tar. Feg Thörnberg skall köras över.
Sv: Kvartsfinal 2009
jonmannen: Disciplinnämden, ge Thörnberg avstängning resten av kvartsfinalserien nu.