Inlägg: 1136622
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2: Jag förstår inte varför R.Jonsson är uttagen i truppen i över huvud taget.
2-1 nu, härligt! Eller 3-1???
2-1 nu, härligt! Eller 3-1???
RJs skott är bland det ofarligaste jag skådat. Kass utveckling på matchen hittills. Kentas mannar maler på med typiskt "Kentaspel" på bortaplan.