Döm inte bort detta nu...!!!!
Inlägg: 1136626
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
jonmannen: Haha, tror inte någon domare skulle tordas döma ett kontroversiellt mål mot HV mer. Starkt domaren!