Inlägg: 1136762
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Grattis till segern!!
Sett över 60 min vann TIK rättvist.
Den förmodade TIK-anstormningen uteblev i matchinledningen, vanligtvis
kommer TIK ut som hungriga tigrar.Med lite tur hade HV kunnat lett med någon puck på frilägerna.
I andra perioden var TIK det bättre laget och vände 0-1 till 2-1 fullt rättvist.
Tredje perioden var jämn men TIK hade lite mer av spelet.
Backlund och Liv var matchens bästa spelare.
Rond 1 till TIK, ny match på Lördag i Kinnarps Arena.
Sett över 60 min vann TIK rättvist.
Den förmodade TIK-anstormningen uteblev i matchinledningen, vanligtvis
kommer TIK ut som hungriga tigrar.Med lite tur hade HV kunnat lett med någon puck på frilägerna.
I andra perioden var TIK det bättre laget och vände 0-1 till 2-1 fullt rättvist.
Tredje perioden var jämn men TIK hade lite mer av spelet.
Backlund och Liv var matchens bästa spelare.
Rond 1 till TIK, ny match på Lördag i Kinnarps Arena.
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: För att inte tala om Niklas Holmgren som nyktert konstaterade att Davidsson gjorde 0-1, varpå han tokvrålade Erixon!!!! och Axelsson!!!!
Calle J låter ju lite som en en TIK-supporter när han pratar tycker jag. Hade jag varit en HV-supporter hade jag nog blivit lite irriterad.
Vill han flytta till medelpad eller vadå?!