dr-nix: För att inte tala om Niklas Holmgren som nyktert konstaterade att Davidsson gjorde 0-1, varpå han tokvrålade Erixon!!!! och Axelsson!!!!
Inlägg: 1136780
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Mappe:
Sett där jag satt så borde nog 3-1 ha godkänts, ni som såg på tv har ni en annan uppfattning?
Sett där jag satt så borde nog 3-1 ha godkänts, ni som såg på tv har ni en annan uppfattning?