Inlägg: 1136783
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Givet mål. Persson menade på att det var offside i målgården, men pucken är där före Bagarn och den lämnar heller inte innan MPS slår in den.
Sett där jag satt så borde nog 3-1 ha godkänts, ni som såg på tv har ni en annan uppfattning?