Inlägg: 1136970
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
jens_88: ag tycker fortfarande Persson - Jonsson inte ett ett bra par, dom komplementerar inte varann bra.
Enda minuset är väl Skogs backspel när han precis fick komma in efter Lotvonens skada, då han gav ett 2 emot 1 läge