Inlägg: 1137012
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Det är ju så jävla klockrent att han åker in på lotvonen för att skada, fy fan vilken äcklig människa thörnberg är.
skjut av luftstrupen på karjäveln.
skjut av luftstrupen på karjäveln.
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag har hela säsongen försvarat Sundh (och Backlund), självklart ska Oscar erbjudas ett nytt kontrakt!
Han är en kämpe och den sortens ROLLSPELARE behövs i alla lag!
Backlund och Axelsson (som också bör erbjudas nytt kontrakt) var verkligen grymma igår!
Han är en kämpe och den sortens ROLLSPELARE behövs i alla lag!
Backlund och Axelsson (som också bör erbjudas nytt kontrakt) var verkligen grymma igår!
Hur kan man låte Robin jonsson spela PP i 3 min när vi har ett 5min PP.?:?