Inlägg: 1137013
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Hoppas vi skadar Thörnberg så illa att han aldrig mer kan beträda isen på en hockeyrink igen.
+ 1
Han är en kämpe och den sortens ROLLSPELARE behövs i alla lag!
Backlund och Axelsson (som också bör erbjudas nytt kontrakt) var verkligen grymma igår!