Blizzard: Hej pojk, tycker förövrigt det är ganska komiskt att man alltid "måste" säga efternamnen på spelarna=) Kan inte alla bara börja säga "Mika" så slipper vi detta haha.
Inlägg: 1137200
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Det vore fräsigast att bara kalla Leffe Keiski för Leif. Där snackar vi coolhetsfaktor...
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: haha, ja, satt och tänka på dte någon match (när vi spelade tråkigt) man säger fan efternamnet på alla! låte ju helt fel att säga mika nu!
...Hm, Mika betyder också nått roligt ;-)
...Hm, Mika betyder också nått roligt ;-)