Yellowcard: Det vore fräsigast att bara kalla Leffe Keiski för Leif. Där snackar vi coolhetsfaktor...
Inlägg: 1137211
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: F-låt, men Leif Keiski? Colhetsfacktor?, tyvärr kan inte se något colt i en avdankad diva och föredetting, som inte ens orkade träna så han skulle bli så bra som han trodde han var själv,,,