Inlägg: 1138568
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
The Palm: nej inte över hans agerande , man blir bara trött på att det ska ta flera dagar innan man vet något , och frågan är om man orkar lägga energi på det . kanske lika bra att han spelar så kan nån lära han lite hyfs...
tipset blir dock en , ev. två matchers avstängning
tipset blir dock en , ev. två matchers avstängning
Om spelarna i laget accepterar att Lotvonen redan gått på sommarsemester och att Thönrberg får fritt fram till enkla mål - ja då blir jag jävligt brydd.. Då har vi redan förlorat denna kvartsfinal..
Borde man inte rita upp en måltavla på hans matchtröja? Borde det inte vara skottpengar ute på isen?