Spanarn: Ha ha. Scary :)
Inlägg: 1140992
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så håller jag med Omark:
"Luleås storstjärna Linus Omark:
- Det är helt sjukt. Vårt lag dog efter det där. Omspel är det enda rätta.
Tror du det blir det?
- Nej. För vi är Luleå. Men jag lovar: hade det varit Frölunda hade det blivit omspel direkt.
Jaså?
- Jo, det är stor skillnad på hur storklubbarna behandlas jämfört med oss."
"Luleås storstjärna Linus Omark:
- Det är helt sjukt. Vårt lag dog efter det där. Omspel är det enda rätta.
Tror du det blir det?
- Nej. För vi är Luleå. Men jag lovar: hade det varit Frölunda hade det blivit omspel direkt.
Jaså?
- Jo, det är stor skillnad på hur storklubbarna behandlas jämfört med oss."