1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1140995

Sv: Apropå nånting...
Så håller jag med Omark:
"Luleås storstjärna Linus Omark:
- Det är helt sjukt. Vårt lag dog efter det där. Omspel är det enda rätta.
Tror du det blir det?
- Nej. För vi är Luleå. Men jag lovar: hade det varit Frölunda hade det blivit omspel direkt.
Jaså?
- Jo, det är stor skillnad på hur storklubbarna behandlas jämfört med oss."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Vad jag i mitt liv inte ¨kan begripa är hur herr töppelkan gå ut och säga att "Luleå kan glömma omspel" innan man ens haft ett möte.
Det bore väl tala sit tydliga språk att man redan på förhand bestämt sig för att köplunda ska gå segrande ur denna matchserie.

Undrar vad som hänt om det varit Timrå som stått på andra sidan?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.