Hahl Bundy: Vad jag i mitt liv inte ¨kan begripa är hur herr töppelkan gå ut och säga att "Luleå kan glömma omspel" innan man ens haft ett möte. Det bore väl tala sit tydliga språk att man redan på förhand bestämt sig för att köplunda ska gå segrande ur denna matchserie.
Undrar vad som hänt om det varit Timrå som stått på andra sidan?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det bore väl tala sit tydliga språk att man redan på förhand bestämt sig för att köplunda ska gå segrande ur denna matchserie.
Undrar vad som hänt om det varit Timrå som stått på andra sidan?