Inlägg: 1142470
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Friman SR:
Kommer man från Timrå har man alltid Gud emot sig. Möter man dessutom ett lag av herrens bundsförvanter så måste man räkna med lite divine intervention.
Hur spöar man då ett lag i maskopi med Gud?
Naturligtvis syr ni på pentagram och uppochnervända kors på alla matchtröjor. Challe får stå med en bergsprängare med WASP och Dio i båset och Robin Jonsson får limma på horn på hjälmen, sätta en svans i brallan och en treudd på klubban.
Det borde väl kunna skrämma skiten ur hockeykyrkan i Jönköping.?
Kommer man från Timrå har man alltid Gud emot sig. Möter man dessutom ett lag av herrens bundsförvanter så måste man räkna med lite divine intervention.
Hur spöar man då ett lag i maskopi med Gud?
Naturligtvis syr ni på pentagram och uppochnervända kors på alla matchtröjor. Challe får stå med en bergsprängare med WASP och Dio i båset och Robin Jonsson får limma på horn på hjälmen, sätta en svans i brallan och en treudd på klubban.
Det borde väl kunna skrämma skiten ur hockeykyrkan i Jönköping.?
Sv: Kvartsfinal 2009
Fast man FÖRSÖKTE ju trumma på när man hade 2-0 ledning, däremot när 2-1 kom så förlorade man momentum, och HV vann motsvarande, och tryckte bak oss, och vi duttade med pucken i försvarszon istället för att köra rediga icingrensningar som i början.. det var början till slutet..
Sv: Kvartsfinal 2009
Om P-A Forsberg fick sparken på grund av alla skador så måste ju Björn Mannström sitta lite löst nu va?
FY FAAAAAN! Va less man blir. Men så här är det att vara Timråsupporter. Himmel och Helvete, hopp och förtvivlan.
Nu ska jag gå och gråtrunka till melodifestivalen.
FY FAAAAAN! Va less man blir. Men så här är det att vara Timråsupporter. Himmel och Helvete, hopp och förtvivlan.
Nu ska jag gå och gråtrunka till melodifestivalen.
FORZA TIK........alltid, alltid...........