när spelas 7:e??
Inlägg: 1142431
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Danfj: Sjunde omgången spelas på måndag. Då RÄKNAR jag med att VARENDA jävla skridsko är kvadrupelkollade!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Fan om inte timrå vinner nu... har gått o dissat mina arbetskamrater i stil med "visste du hv står för hobby verksamhet" mm... kan bli tufft till veckan