Inlägg: 1142485
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja men ni förstår.. Modo har ju 2 sm-guld och detta kommer vi få höra till dödagar även om de så spelar i allettan
Jaha här har vi gett upp ser jag.
Jga hoppas att spelarna inte resonerar som dig utan att de orkar ladda om.
Tikinmyheart?
Visa lite hjärta nu då för fan grabben!(?)