Ja men ni förstår.. Modo har ju 2 sm-guld och detta kommer vi få höra till dödagar även om de så spelar i allettan
Inlägg: 1142488
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben:
Håller med dig. Man lever inte på gamla meriter och mitt lag är just nu ett lag i spillror.
Det enda positiva är att man nu har möjlighet att bygga nytt från grunden, utan fjantiga slogans och hemvändar-luftslott.
Hoppet är det sista som överger en. Eller hur?!
Håller med dig. Man lever inte på gamla meriter och mitt lag är just nu ett lag i spillror.
Det enda positiva är att man nu har möjlighet att bygga nytt från grunden, utan fjantiga slogans och hemvändar-luftslott.
Hoppet är det sista som överger en. Eller hur?!