Ni som har gett upp idag.. vafan.. tänk om vi vinner på måndag då..
Inlägg: 1142497
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben:
Inte tänk om.
NÄR vi vinner på måndag...
Då ska de få fan för det här.
Inte tänk om.
NÄR vi vinner på måndag...
Då ska de få fan för det här.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: Då har deras känslomässiga roterande gjort att de måste köpa en ny kappa, eftersom det ideliga vändandet nött ut den både invändigt som utvändigt.