Inlägg: 1142503
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Simmalugnt: NU går Timrå IK ner i ett das boot undervattensläge och dyker upp till ytan med full kraft på måndagkväll i Jkp. Vi ska bara vinna denna kvartsfinalserie ! !
Inte tänk om.
NÄR vi vinner på måndag...
Då ska de få fan för det här.