Simmalugnt: NU går Timrå IK ner i ett das boot undervattensläge och dyker upp till ytan med full kraft på måndagkväll i Jkp. Vi ska bara vinna denna kvartsfinalserie ! !
Inlägg: 1142511
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
iggy:
Ja, jag förstår de som är besvikna i kväll, det är jag också. Men i morgon så finns det fanimej inga ursäkter vi SKA vinna det här till slut!
En frustande revanschsugen Mikko Lehtonen gör hattrick på måndag, MINST!
Ja, jag förstår de som är besvikna i kväll, det är jag också. Men i morgon så finns det fanimej inga ursäkter vi SKA vinna det här till slut!
En frustande revanschsugen Mikko Lehtonen gör hattrick på måndag, MINST!