Bergius: Inte om man ser reprisen. Pucken är i mål, alltså solklart.
Inlägg: 1142525
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
ante08: ja ni kanske ska ringa och rösta på Ugglans låt snälla snälla då kanske ni vinner på Måndag.