ante08: ja ni kanske ska ringa och rösta på Ugglans låt snälla snälla då kanske ni vinner på Måndag.
Inlägg: 1142529
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
ante08:
Nog för att Gin är gott, men du verkar ju gå på riktigt roliga droger.
Dela med dig för fan!
Nog för att Gin är gott, men du verkar ju gå på riktigt roliga droger.
Dela med dig för fan!