Inlägg: 1142533
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Simmalugnt: ja du det bli en jobbig Måndag vi sitter ju precis i samma sits som ni gör.
Sv: Kvartsfinal 2009
Men strunta i Liv.. låt honom göra sina forensiska efttersökningar efter sina biologiska föräldrar istället.
Nog för att Gin är gott, men du verkar ju gå på riktigt roliga droger.
Dela med dig för fan!