Inlägg: 1142781
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Nog den enda gång jag tvivlat på Timrå - även fast vi dominerar den här matchen totalt så tror jag det är helt kört nu. Vi har gjort en bra säsong och jag är stolt över grabbarna!
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps:
Jag tyckte Backlund var riktigt bra ikväll.
Nästa sässe spyr ni väl galla på Limpan.....
Jag tyckte Backlund var riktigt bra ikväll.
Nästa sässe spyr ni väl galla på Limpan.....
Står Backlund på måndag stänger jag av tv'n och tar en promenad i stället.